Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

Saturday 23 January 2010

Basikal Oh Basikal

Hari ni aku nak guna Bahasa Ibunda.. keh keh.. Lain macam jek bunyi nyer kan? Dah laa guna bahasa bualan... Ejaan nyer sori la ye.. Memang kelam kabut.. Tahap kemahiran berbahasa dah turun.. sehingga cukup untuk membuatkan Mak aku malu. Kah kah Kah!!
Anyway, (doh kuar english plak) hari ni aku nak gi carik basikal. Basikal untuk Imran ngan Hani. Ibu dia? Lain kali je laa... Duit aku cukup utk dua basikal budak jek. Yg aku punya nanti aku cuba mintak Hubby sponsor.. Poyo jek..
Pagi tadi beria laa aku bangun awal nak gi opis.. Siap member dah sms bgtau ape aku kena buat arini.. Drive dgn perut kosong. (Air pun x sempat minum) Semangat nak siapkan keje. Tapi tak dpt korg bayangkan betapa hampa nyer aku.. OPIS ku TUTUP!!! Haishh.. takde pulak org nak OT arini.. mmg malang nasib aku. Takpe, aku boleh balik umah dulu.. sesambil carik basikal, aku ajak laa satu family singgah opis.. hahaha.... kemaruk keje betul laa aku nih
Well, harap2 ade laa bukak opis tuh nanti. Sesapa yg pegang kunci opis.. Tlg laa aku arini... Senin nyer repot blum siap lagi!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Good day, sun shines!
There have been times of hardship when I felt unhappy missing knowledge about opportunities of getting high yields on investments. I was a dump and downright pessimistic person.
I have never thought that there weren't any need in big starting capital.
Now, I'm happy and lucky , I started to get real income.
It's all about how to select a proper companion who uses your funds in a right way - that is incorporate it in real business, and shares the profit with me.

You can ask, if there are such firms? I have to tell the truth, YES, there are. Please be informed of one of them:
http://theinvestblog.com [url=http://theinvestblog.com]Online Investment Blog[/url]